Boekverdeling (content row)

1.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

2.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

3.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

4.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

5.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

6.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

7.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.

Creativity, Inc.

Ed Catmull ; Amy Wallace

‘(…) interessant leesvoer voor managers die het uiterste uit hun werknemers willen halen. (…) verplicht leesvoer voor managers die twijfelen of hun organisatie wel goed is ingericht en of zij het uiterste halen uit hun creatieve werknemers.’ – Het Financieele Dagblad 'Niet al het advies van Catmull is makkelijk op te volgen, zeker als je baas niet zo vrijdenkend is als hij. Maar voor hen die dapper genoeg zijn, is Creativity Inc. een handboek dat doceert om enkel te streven naar het allerbeste.
Waarom Blz.
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : blz