Klacht melden

 

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht over een product of over onze dienstverlening, dan vragen wij u per mail of brief contact op te nemen met onze klantenservice. U ontvangt binnen 14 dagen bericht.

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:

Blz.nl
t.a.v. klantenservice internet
Postbus 150
3870CD  Hoevelaken

 

Indien een klacht/geschil niet door ons opgelost kan worden kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via www.sgc.nl of bij de Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Uiteraard doen wij er alles aan om een klacht op te lossen.

Raadpleeg voor meer informatie over klachten en geschillen artikel 16 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Waarom Blz.
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr2 : blz