Levering

Staat uw vraag er niet bij dan kunt u altijd contact opnemen met de boekhandel of klantenservice

Waar kan ik terecht met vragen over mijn bestelling?

Als u een vraag over een specifieke bestelling heeft, kunt u het beste de bevestigingsmail van uw oorspronkelijke bestelling beantwoorden. Op deze manier gaat uw e-mail automatisch terug naar het juiste e-mailadres van uw boekhandel, en heeft de boekhandel gelijk alle informatie over uw bestelling.

Voor alle andere vragen, klik hier om gelijk een vraag aan uw boekhandel te stellen.

Heeft u specifiek een vraag over een thuisbezorg-bestelling dan kunt u contact opnemen met de klantenservice Blz.

Wat wordt er bedoeld met "bestelbaar" en "niet-bestelbaar"?

Als u in de webshop zoekt via de vereenvoudigde zoekpagina, dan worden, in eerste instantie, alleen "bestelbare" zoekresultaten getoond. Via een link bovenaan de pagina met zoekresultaten, kunt u er vervolgens voor kiezen om ook eventuele "niet-bestelbare" artikelen te tonen. Op de uitgebreide zoekpagina kunt u meteen al aangeven of niet-bestelbare resultaten getoond moeten worden.

Artikelen in de webshop zijn "bestelbaar" in de volgende gevallen:

  • Het artikel is leverbaar
  • Het artikel is nog niet verschenen, maar wel aangekondigd
  • Het artikel is momenteel in herdruk/nabestelling

Zulke artikelen kunt u direct in uw winkelmandje plaatsen en via de webshop bestellen, om af te halen in de boekhandel, voor thuisbezorging, of in het geval van eBooks of downloadbare luisterboeken om direct te downloaden. Let wel op: in het geval van nog niet verschenen artikelen, of artikelen in herdruk/nabestelling, wordt de verwachte verschijningsdatum getoond: deze kan ver in de toekomst liggen! U kunt zo'n artikel wel bestellen, maar zult even moeten wachten voor u het in huis heeft.

In andere gevallen zijn artikelen in de webshop "niet-bestelbaar". Het gaat dan bijvoorbeeld om artikelen die uitverkocht zijn en waarvoor (nog) geen herdruk is aangekondigd of door onze leveranciers niet meer worden aangeboden. Deze artikelen zijn niet direct bestelbaar via de webshop.

Aarzel niet om uw boekhandel te vragen of en wanneer het artikel weer leverbaar is. Uw boekhandel is altijd bereid u te helpen met het zoeken naar welk artikel dan ook!

Waarom kunnen sommige artikelen niet worden thuisbezorgd?

De boekhandel kan eigen uitgaven hebben toegevoegd. Deze zijn dan alleen maar via de boekhandel te verkrijgen.

Waarom kunnen sommige artikelen niet worden afgehaald?

In bepaalde gevallen, bijvoorbeeld aan het begin van een schooljaar, kiezen sommige boekhandels om het bijbehorende grote aantal studieboeken alleen rechtstreeks vanuit onze centrale leverancier te bezorgen, en niet via de boekhandel.

Wat wordt er bedoeld met de verschillende leverbaarheids-statussen?

Meer informatie over de leverbaarheids-statussen in de webshop.