VBoekbestellingen t/m 26-12-2018 gratis thuisbezorgd

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour in ruim 80 boekhandels

Naked Conversations
ISBN
9780471747192
Uitgever
John Wiley & Sons
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2006
Taal
Engels
Bladzijden
272 pp.
Bindwijze
Hardcover
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Naked Conversations

How Blogs are Changing the Way Businesses Talk with Customers

"Talk WITH me."

Today s consumer craves human contact. We re sick to death of voicemail. Menus of options that never offer the option we need. A deluge of carefully spun "information" designed not to answer our concerns, but to influence our decisions. Mechanical voices telling us our call is important to them even as they refuse to answer it.

We re frustrated in our attempts to reach a live human being, and when we finally do, all too often it s someone who barely speaks our language and only reads from a script.

It is so surprising that the consumer distrusts the corporation?

Into this charged atmosphere comes a phenomenon called blogging. It s interactive. It s informal. It s peppered with misspellings, grammatical errors, and an occasional forbidden word.

It comes from a real person. And it allows the consumer to talk back.

Robert Scoble, author of the nation s best read business blog, and veteran consultant Shel Israel believe bolgging is already changing the face of business. They show you how employee bloggers altered the public s perception of Microsoft. How an outspoken NBA team owner uses his blog to connect with fans. How small businesses and Fortune 500 companies alike can benefit from blogging, and how failing to use it properly can be disastrous.

In the totally forthright manner that defines a good blog, Scoble and Israel are equally honest about blogging s dangers. They examine the risk and how to manage them. And they have practiced what they preach. You ll read comments they receive when they publish early drafts of this book on their own blog.

Traditional corporate communication is one way, and customers are tired of being talked at. They want to talk back. This landmark book shows you how to let them, and why your business may depend on it.

€25,95
Exemplaren:
Nieuw

Prijs:
€ 25,95
Verkrijgbaar in
Centraal landelijk magazijn
Voorraad:
-
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 8 tot 10 werkdagen.

Direct bestellen voor afhalen, zónder account

Indien u dit boek wilt afhalen in de winkel, bieden we nu ook de mogelijkheid het boek direct te bestellen zonder account. U vult hieronder uw gegevens in en de boekhandel neemt contact op zodra het boek voor u klaarligt.

* Voorraad uit het 'Centraal landelijk magazijn' is leverbaar vanuit een centraal logistiek centrum in Nederland, hiervandaan wordt het artikel naar de klant of de boekhandel gestuurd. De getoonde voorraad in de boekhandel wordt meerdere malen per dag bijgewerkt. Het kan echter voorkomen dat een artikel in de tussentijd uitverkocht is. Wilt u zeker weten dat een boek op voorraad is, verzoeken wij u contact op te nemen met de boekhandel.

Loading...

.
Waarom Blz.
Boekbestellingen worden t/m 26 december 2018 GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : blz