VBoekbestellingen gratis bezorgd vanaf 15,- 

VGratis afhalen in de boekhandel

 VBinnen 14 dagen gratis retour in ruim 80 boekhandels

Marketing memo's Balanced scorecard
ISBN
9789014065748
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2000
Taal
Nederlands
Bladzijden
92 pp.
Bindwijze
Paperback
Genre
Management, Economie & Communicatie
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Marketing memo's Balanced scorecard

van meten naar managen

Reeks: Marketing memo's

De balanced scorecard is een meet- en verbetersysteem dat zich richt op het vertalen van strategie naar concrete actie. De theorie hierover werd ontwikkeld door Robert S. Kaplan en David P. Norton en voor het eerst gepubliceerd in 1992. Inmiddels houdt bijna ieder groot bedrijf in Nederland zich bezig met de balanced scorecard. Binnen organisaties wordt erover nagedacht en sommige bedrijven hebben de implementatie al
achter de rug. Deze uitgave over de balanced scorecard is de eerste handzame gids over dit onderwerp. De auteurs geven u op praktische wijze inzicht in de theorie, beschrijven de stappen van een project en geven voorbeelden van de mogelijke toepassingen.

Frank Buytendijk is internationaal bekend als een autoriteit op het gebied van business intelligence en corporate performance management. Hij reist de wereld rond om te spreken op congressen en om grote bedrijven te adviseren over de te volgen aanpak en het maken van de juiste keuzes op deze gebieden. In zijn carrière heeft hij diverse rollen vervuld: als adviseur in implementatietrajecten, als gebruiker en nu als trendwatcher en analist.

Jeannet Brinkhuis-Slaghuis is adviseur op het gebied van organisatiebesturing en performance management. Ze doet projecten op dit gebied in verschillende branches en de balanced scorecard is het instrument dat ze vaak introduceert bij de organisaties waarmee ze werkt. Daarnaast is ze trainer op meerdere gebieden, waaronder projectmanagement en coaching. In de combinatie van adviseur/trainer richt ze zich op het werkbaar maken in de praktijk. Marketing memo's behandelen relevante thema's in kort bestek. In een paar uur bent u op de hoogte van een praktisch onderwerp of een belangrijke theorie.
Niet leverbaar

Dit artikel wordt niet, of niet meer, door onze leveranciers aangeboden. Je kunt het dan ook niet via de webshop bestellen.

Wel kun je, via de link "Vraag de boekhandel", de boekhandel vragen of zij dit artikel nog op voorraad hebben, er aan kunnen komen, of een alternatief beschikbaar hebben.

Loading...

.
Waarom Blz.
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : blz