Be Unique or Be Ignored
ISBN
9780974501758
Uitgever
MHR Enterprises
Verschenen
11-11-2013
Taal
Engels
Bladzijden
166 pp.
Bindwijze
ebook EPUB
  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Be Unique or Be Ignored ebook: EPUB met Adobe-DRM

The CEO's Guide to Branding

Branding is ultimately the CEO's responsibility and #1 priority. The brand dictates a company's costs of sales, capital, and media. The goal of branding is to be unique, to stand out from the white-noise of me-too competition. Most CEOs allow their companies to copy or resemble their competitors. If people don't "e;get"e; your company's brand -- its value proposition -- within 15 seconds, they'll resist purchasing from, investing in, and writing about your company. Or, they'll ignore your company altogether. Hence, the title of this guide: Be Unique or Be Ignored.
€12,27
Exemplaren:
Ebook

Prijs:
€ 12,27
Verkrijgbaar in
Online
Voorraad:
Levertijd:
Direct te downloaden
Dit is een digitaal leesproduct. Na betaling van de bestelling, kunt u een digitaal boek meteen op een computer of daarvoor geschikte ereader lezen. Door op "Afrekenen" te klikken ziet u af van uw herroepingsrecht en stemt u in met directe levering. U kunt een digitaal boek dus niet ruilen of annuleren.

Loading...

 

 

 

Nieuw verschenen boeken

Meer nieuwe boeken

Op het gebied van literatuur, spanning, non-fictie en kinderboeken

De dorst | Jo Nesbø | 9789023464792 € 22,50
Koorts | Deon Meyer | 9789400508262 € 22,50
.
Waarom Blz.
Boekbestellingen vanaf € 15,- GRATIS thuisbezorgd.
Kies uit meer dan een miljoen artikelen, waaronder ruim 25.000 Nederlandse ebooks.
Thuis bestellen en bezorgen of afhalen en betalen in de boekhandel.
Ruim 85.000 boeken op werkdagen voor 23.00 besteld, de volgende dag bezorgd
Volg uw bestelling via Track & Trace van PostNL
Bijna 100 aangesloten kwaliteitsboekhandels.
pro-mbookslibr3 : blz